Policies, learning and ethical positions in the university-community articulation : higher education legitimacy in the Southern Cone [Separata] / Sebastián Fuentes [Recurso electrónico]
Tipo de material: ArtículoIdioma: Inglés Descripción: pp. 265-275Tipo de contenido:- Texto
- computadora
- Recurso el línea
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RECURSO ELECTRONICO | Biblioteca de Ciencias Sociales "Enzo Faletto" - FLACSO Argentina | Colección central | VE F954-32 | Disponible | 52522 |
Total de reservas: 0
incl. ref.
This chapter characterises the policies deployed by some Southern Cone countries as means to address inequalities. It describes the construction of ethical and pedagogi-
cal positions in students involved in extension policies, from a qualitative research project developed among students of a psychomotricity course in an Argentine public
university.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.